Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατζίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

5 Νοε 2012

Μαθαίνοντας για την Βροχή στο Νηπιαγωγείο: Δραστηριότητα Φωνολογικής Ενημερότητας

Με αφορμή την επεξεργασία του θέματος "Βροχή-Νερό", μπορούμε να ασκήσουμε, κυρίως  με δραστηριότητες προφορικού λόγου, την φωνολογική ενημερότητα των παιδιών. Χωρίζοντας τις λέξεις σε συλλαβές, χτυπώντας παλαμάκια και μετρώντας αντίστοιχα τις "παρεούλες", τα μικρά παιδιά αρχίζουν να αντιλαμβάνονται, έστω και υποτυπωδώς, την δομή του λόγου σε φωνήματα, μορφήματα, φράσεις, προτάσεις...

Παίρνοντας αφορμή από το ευγενικό αίτημα συναδέλφου για αναρτήσεις που να αφορούν την φωνολογική ενημερότητα, ο πίνακας αναφοράς που ακολουθεί δίνει την ευκαιρία να καταγράψουμε αυτό που συνήθως γίνεται μέσα στο πλαίσιο της σχολικής τάξης προφορικά. Μια τέτοια καταγραφή, αν και αρχικά μπορεί ενδεχομένως να δυσκολεύει, πιστεύω ότι βοηθά τα νήπια να κατανοήσουν ακόμα καλύτερα τον τρόπο που ο λόγος δομείται σε υποενότητες και πώς από το φώνημα φτιάχνουμε το μόρφημα (συλλαβή).

Πίνακας Αναφοράς
για την Φωνολογική Ενημερότητα:
Μετρώ τις συλλαβές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ