Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Φόρτωση...

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατζίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

23 Μαρ 2013

Άνοιξη και Πάσχα στο Νηπιαγωγείο: Εποπτικό υλικό για δραστηριότητες μυθοπλασίας


Η ακόλουθη ανάρτηση προτείνει εποπτικό υλικό που δύναται να δώσει αφορμή για δραστηριότητες μυθοπλασίας ή βιωματικών διηγήσεων σχετικών με τη θεματική ενότητα ΆΝΟΙΞΗ ή ΠΑΣΧΑ.
**οι υπόλοιπες 19 σχετικές αναρτήσεις για την Άνοιξη βρίσκονται ΕΔΩ
ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΚΑΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
(1)
 (2)
 (3)
 (4)
 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΟΠΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 
ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ

1) Τα παιδιά ενθαρρύνονται να δημιουργήσουν ολοκληρωμένες προτασιακές δομές (με υποκείμενο, ρήμα και αντικείμενο), εμμέσως απαντώντας σε ερωτήματα ποιος, τι, πού, πότε, γιατί, εισάγοντας σταδιακά στην αφήγησή τους συνδετικές λέξεις (χρονικούς, τοπικούς ή τροπικούς προσδιορισμούς), και διατηρώντας μια νοηματική συνέχεια με συγκεκριμένη αρχή, μέση και τέλος.
2) Προκειμένου να ασκήσουμε την μνημονικές δεξιότητες των παιδιών, τοποθετούμε μερικές από τις κάρτες στη σειρά, αφήνουμε τα παιδιά να τις παρατηρήσουν για λίγο, και ύστερα αφαιρούμε κάποια ή κάποιες και αφήνουμε τα παιδιά να εντοπίσουν την αλλαγή.
3) Τα παιδιά έχουν σε πρώτη φάση παρατηρήσει το εποπτικό υλικό. Κατόπιν, χωρίς να βλέπουν τις κάρτες προσπαθούν να θυμηθούν τα εικονιζόμενα αντικείμενα. Πόσα μπορούν να θυμηθούν;
4) Παραλλαγή της παραπάνω δραστηριότητας: το παιδί που ξεκινάει το προφορικό παιχνίδι αναφέρει μία εικόνα από το εποπτικό υλικό. Το επόμενο παιδί καλείται να επαναλάβει την εικόνα που ανέφερε το προηγούμενο και να προσθέσει άλλη μία. Το τρίτο παιδί θα πρέπει να επαναλάβει τις εικόνες που ανέφεραν τα δύο προηγούμενα παιδιά και να προσθέσει άλλη μία. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας κατά μέσο όρο μπορούν να συγκρατήσουν στην βραχυπρόθεσμη μνήμη περίπου 5 εικόνες και στην καλύτερη περίπτωση μπορούν να φτάσουν μέχρι τις 9 διαφορετικές εικόνες, οπότε, όταν δείχνουν πως δυσκολεύονται, ξεκινάμε το παιχνίδι από την αρχή.
5) Τα παιδιά σε ομάδες εργασίας φτιάχνουν ένα παραμύθι για την Άνοιξη ή για το Πάσχα, διαλέγουν τους πρωταγωνιστές της ιστορίας και την εξέλιξη, της δίνουν τίτλο, την δραματοποιούν και την ζωγραφίζουν.




  


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ