Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατζίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

27 Απρ 2014

Μαθηματικό παιχνίδι με πρωτομαγιάτικα στεφάνια: προσεγγίζοντας την έννοια του προσθετέου


Η ακόλουθη ανάρτηση προτείνει ένα παιχνίδι μαθηματικών με πρωτομαγιάτικα στεφάνια, όπου τα παιδιά καλούνται να βρουν πόσα λουλούδια λείπουν, για να έχει το στέφανι τόσα λουλούδια όσα φαίνονται στο στεφάνι ή όσα δείχνει ο αριθμός. Δίνεται σε απλούστερη εκδοχή με το πρωτομαγιάτικο στεφάνι "έτοιμο" και οπτικοποιημένο και μία δυσκολότερη όπου τα παιδιά βλέπουν μόνο τον αριθμό στόχο. Δίνονται επίσης καρτέλες κενές, στις οποίες τα παιδιά μπορούν να φτιάξουν τα δικά τους στεφάνια με λουλούδια (αριθμούς-στόχους) και να συμπληρώσουν τις καρτέλες με τα λουλούδια (προσθετέους) που χρειάζονται για να συμπληρωθεί το άθροισμα.
Η ιδέα είναι από τον σύνδεσμο
http://www.themeasuredmom.com/teach-missing-addends-monster-flip-cards/
όπου η συνάδελφος την υλοποίησε με τερατάκια.
Όπως θα δείτε, προτείνεται το ερωτηματικό να μπαίνει πάνω στο τρίτο κομμάτι της καρτέλας και το παιδι κοιτάζοντας το στεφάνι (ή τον αριθμό) του πρώτου κομματιού, που είναι ο αριθμός-στόχος, και τον αριθμό των λουλουδιών στο δεύτερο κομμάτι να προσπαθεί να βρει τον αριθμό-προσθετέτο που λείπει. Εναλλακτικά, μπορούμε να κόψουμε τις καρτέλες πάνω στις κάθετες γραμμές και να τις "δουλέψουμε" ως παζλ: τα παιδιά διαλέγουν ένα στεφάνι (ή έναν αριθμό) και συμπληρώνουν τα κομμάτια με τους προσθετέους που τον "φτιάχνουν".
μαγ17 μαγ1 μαγ2 μαγ3 μαγ4 μαγ5 μαγ6 μαγ7

μαγ8 μαγ9 μαγ10 μαγ11 μαγ12 ΜΑΓ14 μαγ18 ΜΑΓ15 ΜΑΓ16

1 σχόλιο:

Νηπιαγωγός Πυθαγορείου είπε...

ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ! ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟ! ΦΙΛΙΑ!

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ