Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


2 Ιουν 2014

Μαθηματικά παιχνίδια για το Νηπιαγωγείο: Διατάξεις με πολύχρωμα καπάκια



Μία πολύ ενδιαφέρουσα μαθηματική δραστηριότητα από τη συνάδελφο Γεωργία Μουντζούρη προτείνεται στην ανάρτηση αυτή.

Διατάξεις με πολύχρωμα καπάκια
Προεργασία κατασκευής:
Τα υλικά που θα χρειαστούμε είναι:
·         Ένα κομμάτι ξύλου μήκους 50 εκατοστών περίπου
·         Κοπίδι
·         Το επάνω στέλεχος μπουκαλιών διαφόρων χρωμάτων
·         Θερμοκόλλα
·         Καπάκια μπουκαλιών σε διάφορα χρώματα

Κόβουμε προσεκτικά, με κοπίδι το επάνω στέλεχος από μπουκάλια νερού ή αναψυκτικού. Εν συνεχεία, τα κολλάμε στο ξύλο με θερμοκόλλα, πιέζοντας ελαφρά. Σημειώνουμε αριθμούς με ανεξίτηλο μαρκαδόρο, επάνω στα καπάκια ή κολλάμε αυτοκόλλητα με αριθμούς.
Φροντίζουμε ώστε τα στελέχη των μπουκαλιών να μην ταυτίζονται με τα καπάκια, ως προς τα χρώματά τους. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, το στέλεχος για τον αριθμό 2 είναι ροζ, ενώ το καπάκι πράσινο. Η λεπτομέρεια αυτή αποσκοπεί, ώστε τα παιδιά να μην ταυτίζουν τα χρώματα στα καπάκια με το στέλεχος που πρέπει να «κουμπώσουν», αλλά να εστιάζουν στα ψηφία.
Δράση:
Αρχικά, ο παίκτης «ξεβιδώνει» τα καπάκια από τη θέση τους, τα τοποθετεί μπροστά του και τα ανακατεύει. Έπειτα, ξεκινά να τα «κουμπώνει» διατάσσοντάς* τα στη σωστή σειρά από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και αντίστροφα, ανάλογα με την εντολή που δίνουμε.

*Όταν τοποθετούμε ψηφία σε μία σειρά λ.χ. από το μικρότερο στο μεγαλύτερο ή αντίστροφα, μιλάμε για διάταξη και όχι σειράθετηση. Οι όροι συχνά συγχέονται. Ο όρος διάταξη αναφέρεται σε διαφορές μεγέθους λ.χ. το 4 είναι μεγαλύτερο από το 3 αλλά μικρότερο από το 5. Ενώ, όταν δίνουμε στα παιδιά να βάλουν σε μία σειρά λ.χ. τα στάδια της ζωής του κύκλου της πεταλούδας ή τις εικόνες ενός παραμυθιού, τότε μιλάμε για σειραθέτηση, γιατί απλά, το ένα στάδιο δεν είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο από το άλλο.

Γεωργία Μουντζούρη
MEd, Υποψήφια διδάκτορας Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
4ο Νηπιαγωγείο Νέας Σμύρνης

Συνοδευτικό Φωτογραφικό Υλικό





1 σχόλιο:

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ