Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Φόρτωση...

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατζίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

23 Αυγ 2015

Παροιμίες για τον Σεπτέμβρη, τον τρύγο και το σταφύλι: 4 προτάσεις διδακτικής αξιοποίησης

Σε συνέχεια της ανάρτησης με τις παροιμίες του Σεπτέμβρη και τις παροιμίες για τον τρύγο, ακολουθούν μερικές προτάσεις διδακτικής αξιοποίησης των παροιμιών.

Αναρτήσεις για τον Σεπτέμβριο: ΕΔΩ
Αναρτήσεις για τον Τρύγο και το Σταφύλι: ΕΔΩ

Η πρώτη πρόταση προτείνει έναν πίνακα καταγραφής και καταμέτρησης των προτιμήσεων των παιδιών "Ποια παροιμία μου άρεσε περισσότερο;". 

Ποια παροιμία μου άρεσε περισσότερο;
(για τον πίνακα έχουν επιλεγεί 9 παροιμίες)




Η δεύτερη πρόταση προτείνει ένα γράφημα καταγραφής της συχνότητας εμφάνισης λέξεων σχετικών με τον τρύγο στις σχετικές παροιμίες (για το γράφημα έχουν επιλεγεί οι λέξεις σταφύλι, αμπέλι, κοφίνι, ρόγες, αγουρίδα, σταφίδα)

Γράφημα καταγραφής συχνότητας εμφάνισης 



Η τρίτη πρόταση προτείνει κάρτες ανασύνθεσης των παροιμιών. Οι κάρτες κόβονται πάνω στις διακεκομμένες γραμμές και τα παιδιά προσπαθούν ανατρέχοντας στις εικονογραφημένες παροιμίες να βρουν και να συνθέσουν τις παροιμίες. Στο πλαίσιο γλωσσικού παιχνιδιού μπορούμε να ζητήσουμε από τα παιδιά να φτιάξουν σε ομάδες εργασίας τις δικές τους "μπερδεμένες" παροιμίες.

Κάρτες ανασύνθεσης των παροιμιών 
ή δημιουργώ τη δική μου παροιμία 

Οι κάρτες περιλαμβάνουν τις ακόλουθες 12 παροιμίες:
1. Αμπέλι όσο περισσότερο μπορείς και σπίτι όσο να χωρείς.
2. Στο καλάθι δε χωρεί στο κοφίνι περισσεύει.
3. Τον Σεπτέμβρη τα σταφύλια τον Οκτώβρη τα κουδούνια.
4. Ήταν στραβό το κλήμα το έφαγε και ο γάιδαρος.
5. Του'δωσε ένα αμπέλι και δεν του δίνει ένα σταφύλι.
6. Πήγε σαν το σκυλί στο αμπέλι.
7. Περσινά ξινά σταφύλια.
8. Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι.
9. Αυλάκωσε τ'αμπέλια σου να φας γλυκιά σταφίδα.
10. Μάζευε κι ας είν' και ρόγες.
11. Έλα παππού μου να σου δείξω τ'αμπελοχώραφά σου.
12. Το Τρυγητή τ'αμπελουργού πάνε χαλάλι οι κόποι.
 





Η τέταρτη πρόταση είναι ένα συγκεντρωτικό φύλλο εργασίας, όπου τα παιδιά καλούνται να επιλέξουν την αγαπημένη τους παροιμία και να την αποτυπώσουν εικαστικά όπως φαντάζονται.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ