Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατζίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

30 Αυγ 2015

Δραστηριότητα γνωριμίας για τις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο: ice-breaker σε μορφή μικρής "έρευνας" τάξης

Με αφορμή την πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση, που μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ, προτείνεται ένας εικονογραφημένος πίνακας ερωτήσεων, ένα εικονογραφημένο ερωτηματολόγιο γνωριμίας της τάξης, που μπορεί να αξιοποιηθεί τις πρώτες μέρες στο σχολείο (στο νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού).

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου για τις δραστηριότες γνωριμίας ΕΔΩ και για τις πρώτες μέρες του νηπιαγωγείου (ευρετήριο) ΕΔΩ.

Αρχικά εξηγούμε στα παιδιά τις ερωτήσεις που περιλαμβάνονται στο ερωτηματολόγιο (τα cliparts βοηθούν στην κατανόηση της ερώτησης) και αναθέτουμε μια μίνι συνέντευξη ανά δύο παιδιά (ένα παιδί ο συνεντευκτής και ένα δεύτερο ο συνεντευξιαζόμενος, με ρόλους που κατόπιν αλλάζουν). Όταν η απάντηση στην ερώτηση είναι καταφατική, τότε ο συνεντευκτής θα πρέπει να χρωματίσει το προσωπάκι που βρίσκεται στο αντίστοιχο κελί. Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να ρωτούν και συμπληρωματικές ερωτήσεις (όπως για παράδειγμα: ταξίδεψες με το αεροπλάνο; Αν η απάντηση είναι "ναι", μια συμπληρωματική ερώτηση θα μπορούσε να είναι "πού" ή "πώς σου φάνηκε;" κ.ο.κ.). Με λίγα λόγια, ό,τι θα ρωτούσαμε και εμείς στην ολομέλεια, μόνο που τώρα αυτή η πρώτη επικοινωνία ανατίθεται στα ίδια τα παιδιά.

Δίνουμε σε κάθε παιδί μία καρτέλα με τις ερωτήσεις και οι δυάδες ξεκινούν τις συνεντεύξεις: όταν ο πρώτος συνεντευκτής ολοκληρώσει τις ερωτήσεις, τα παιδιά αλλάζουν ρόλους, προκειμένου όλοι να απαντήσουν στις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου γνωριμίας. 

Τα παιδιά μπορούν να γράψουν τα ονόματά τους στο πίσω μέρος της καρτέλας που τα αφορά. Οι καρτέλες μαζεύονται από την/τον νηπιαγωγό και με σχετικές καταγραφές μπορούμε να φτιάξουμε και γραφήματα συχνότητας απαντήσεων (πόσα παιδιά πήγαν στο βουνό, πόσα πήγαν σε κάποιο μουσείο κ.ο.κ.).

Εννοείται ότι μπορεί να λειτουργήσει και ως ατομικό φύλλο εργασίας, ωστόσο με τη μορφή της ανά δύο συνέντευξης δίνει τη δυνατότητα μιας πρώτης επαφής και λεκτικής επικοινωνίας μεταξύ των παιδιών της ομάδας.

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 
ΠΡΩΤΗΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 

8 σχόλια:

ariadnh2002 είπε...

πολυ ωραια ιδέα Τάνια!

nattiesa m είπε...

Η δουλειά σας πάντα είναι εξαιρετική απλά επειδή τα παιδιά ασχολούνται πολύ με το τάμπλετ και βλέπουν πολλά dvds ίσως θα μπορούσαμε να βάλουμε σινεμά ή κάποια παράσταση?

Τάνια Μάνεση είπε...

Πολύ εύστοχη η παρατήρησή σου. Όταν βέβαια επέλεγα τις ερωτήσεις, σκέφτηκα να βάλω και κάποιες που ούτως ή άλλως γνωρίζουμε ότι θα είναι καταφατικές, όπως οι περιπτώσεις που αναφέρεις, (σε σχέση με άλλες που επίσης γνωρίζουμε ότι μάλλον θα είναι αρνητικές), προκειμένου να δώσουν "τροφή" για προβληματισμό και συζήτηση στην ολομέλεια. Σ'ευχαριστώ και καλή συνέχεια.

Νηπιαγωγός Πυθαγορείου είπε...

ΣΟΥΠΕΡ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ ΤΑΝΙΑ!!!!

Εύη Ράγκου είπε...

ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ!!!!

Ειρήνη Σολακάκη είπε...

γεια σου Τάνια με τις καταπληκτικές σου προτάσεις....καλή χρονιά....

Κυριακή Μιχαλάρου είπε...

πολύ ωραια ιδεα Τάνια !Ευχαριστούμε

Νηπιαγωγείο Χρισσού Φωκιδας είπε...

Καταπληκτική η ιδέα σου !!!
Μπράβο και σ ευχαριστούμε πολύ!!!

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ