Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατζίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

29 Δεκ 2016

Ελληνική Νοηματική Γλώσσα: 15 χρήσιμες συνδέσεις για το Νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού

Για την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα ακολουθούν χρήσιμες συνδέσεις με πληροφορίες, εποπτικό υλικό, κάρτες αναφοράς και προτάσεις διδακτικής αξιοποίησης.


1.
(πολύ χρήσιμη ανάρτηση με πολλές πληροφορίες για την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και συνοδευτικό υποστηρικτικό υλικό)
2.
(το Πρόγραμμα Σπουδών της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, Απρίλιος 2004)
3.
(ενδιαφέρον άρθρο: σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για κωφούς και βαρήκοους μαθητές)
4.
(ενδιαφέρον λογισμικό "Μαθαίνω τα Νοήματα", παρουσίαση του λογισμικού)
5.
(η αλφαβήτα στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, ενδιαφέρον βίντεο)
6.
(χριστουγεννιάτικες κάρτες στην Νοηματική, από τη Μαρία)
7.
(η αλφαβήτα στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και από τη Μαρία)
8.
(ο καιρός και οι ημέρες της εβδομάδας στην Νοηματική)
9.
(τα χρώματα στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, επίσης από τη Μαρία)
10.
(τα συναισθήματα στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα)
11.
(οι αριθμοί στην Νοηματική)
12.
(κέντρα δραστηριοτήτων-"γωνιές" τάξης στην Νοηματική)
13.
(παιδικά παραμύθια και ιστορίες στην Νοηματική)
14.
(επιπλέον χρήσιμες συνδέσεις)
15.
http://prosvasimo.gr/el/onlne-lexiko-ennoiwn
(online λεξικό βασικών εννοιών στην Νοηματική, ανά κατηγορίες)

4 Δεκ 2016

Χριστούγεννα και μπισκοτο-ανθρωπάκια (gingerbreads): 10 χρήσιμες συνδέσεις και συνοδευτικό υλικό για το παραμύθι

Για τα γνωστά μπισκοτο-ανθρωπάκια (gingerbreads) προτείνονται οι ακόλουθες χρήσιμες συνδέσεις και συνοδευτικό υποστηρικτικό υλικό. 
Η ιστορία μπορεί να αξιοποιηθεί συνδυαστικά με την ανάγνωση της παρόμοιας ιστορίας του τηγανόψωμου.




Η ιστορία έχει ως εξής 
(συνοδευτικό βίντεο στον σύνδεσμο που ακολουθεί):



Από το 0:32
Μια φορά και έναν καιρό ζούσε ένα ζευγάρι ηλικιωμένων και ένα πρωινό η γιαγιά αποφάσισε να ζυμώσει και να ψήσει ένα μπισκότο σε σχήμα μικρού παιδιού. Μόλις όμως το μπισκοτο-ανθρωπάκι ψήθηκε και η γιαγιά το στόλισε με σαντιγί, εκείνο σηκώθηκε σαν να ξύπνησε από ύπνο και πήδηξε έξω από το ταψί και από το παράθυρο, φωνάζοντας "Μη με φας!".
Έτρεχε όσο πιο γρήγορα μπορούσε, ενώ το ηλικιωμένο ζευγάρι το κυνηγούσε, αλλά μάταια, γιατί δεν μπορούσε να το φτάσει.
Λίγο πιο κάτω ένα πεινασμένο γουρούνι είδε το μπισκοτο-ανθρωπάκι και είπε "Σταμάτα! Θέλω να σε φάω".
Έτσι, άρχισε και εκείνο να τρέχει από πίσω του, αλλά το ανθρωπάκι ήταν πιο γρήγορο.
Λίγο πιο κάτω, μια πεινασμένη αγελάδα είδε το μπισκοτο-ανθρωπάκι και είπε: "Σταμάτα! Θέλω να σε φάω".
Άρχισε και εκείνη να κυνηγάει το ανθρωπάκι μαζί με τη γιαγιά, τον παππού και το γουρούνι, αλλά το ανθρωπάκι ήταν πιο γρήγορο.
Λίγο πιο κάτω συνάντησε ένα άλογο που μόλις το είδε, φώναξε: "Σταμάτα! Θέλω να σε φάω".
Στο τέλος το ανθρωπάκι έφτασε σε ένα ποτάμι, αλλά δεν μπορούσε να το περάσει, καθώς σκέφτηκε ότι το νερό θα το μούλιαζε και θα πέθαινε.
Τότε εμφανίστηκε μπροστά του μία πονηρή αλεπού, που ήθελε να το φάει. Προσποιήθηκε όμως ότι είναι καλή και ευγενική και ότι ήθελε να βοηθήσει το μπισκοτένιο ανθρωπάκι.
Πρότεινε στο ανθρωπάκι να ανέβει στο κεφάλι της και εκείνη θα το βοηθούσε να διασχίσει το ποτάμι χωρίς να βραχεί.
Το ανθρωπάκι που φοβόταν τόσο το νερό συμφώνησε. Μόλις όμως έφτασαν στην απέναντι όχθη, η πονηρή αλεπού με μία κίνηση του κεφαλιού πέταξε το ανθρωπάκι στον αέρα, άνοιξε το στόμα της και το έφαγε.


1. 
(ασπρόμαυρα φύλλα εργασίας και υποστηρικτικό υλικό για την αναδιήγηση της ιστορίας)
2.
(ασπρόμαυρο φύλλο εργασίας για το ψήσιμο του gingerbread)
3.
(ζωγραφοσελίδες για το gingerbread)
4.
(μάσκες για θεατρικό παιχνίδι και δραστηριότητες κουκλοθέατρου)
5.
(απλή κατασκευή gingerbread, με την τεχνική του κολάζ)
6.
(άλλη μία εύκολη κατασκευή)
7.
(επίσης απλή κατασκευή για στολίδι δέντρου)
8.
(άλλη μία εξαιρετική κατασκευή με "γεμιστό" μπισκοτο-ανθρωπάκι)
9.
(πολύ ενδιαφέρον υλικό για εξάσκηση της παρατηρητικότητας, στο τέλος της ανάρτησης με κλικ στο free printable)
10.
(φύλλο εργασίας αρίθμησης με τα κουμπιά του gingerbread)

Συνοδευτικό υλικό για την αναδιήγηση της ιστορίας 
με τη σωστή σειρά:




Διάγραμμα Venn για τον εντοπισμό ομοιοτήτων και διαφορών μεταξύ των δύο παραμυθιών:





Ημερολόγιο Δεκεμβρίου και πίνακας καταγραφής καιρού

Ακολουθεί το ημερολόγιο για τον Δεκέμβριο.

Εύχομαι έναν όμορφο και γιορτινό μήνα.



 Προτείνεται επίσης ένα ημερολόγιο του Δεκέμβρη για παράλληλη καταγραφή του καιρού κατά τη διάρκεια του μήνα αλλά και κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Τα παιδιά ζωγραφίζουν κάθε μέρα στο ανάλογο κελί το σύμβολο του καιρού που ταιριάζει και στο τέλος του μήνα γίνεται η καταγραφή των ημερών με λιακάδα, βροχή, συννεφιά, καταιγίδα, αέρα ή και χιόνι. Πόσες μέρες είχαμε λιακάδα, πόσες αέρα ή πόσες συννεφιά κ.ο.κ.

Συνοπτικά ημερολόγια σχολικού έτους 2016 - 2017 
ΕΔΩ και ΕΔΩ.


ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ