Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατσίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ SLIDESHARE ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

Όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου από την ιστοσελίδα του Slideshare έχουν επικαιροποιηθεί και έχουν μεταφερθεί πλέον στο προσωπικό μου drive ως νέοι σύνδεσμοι και βεβαίως το υλικό είναι διαθέσιμο δωρεάν.

Θα ήταν για μένα εξαιρετική τιμή, αν θέλατε να γίνετε μέλη στη Δημόσια Ομάδα στο Facebook που διαχειρίζομαι, με το όνομα "Μία τάξη, μία καρδιά, ένα όνειρο", για να ενημερώνεστε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις, να γνωρίζετε τη δουλειά σπουδαίων συναδέλφων και να αναρτάτε όσες όμορφες δημιουργίες και ιδέες έχετε. Σας ευχαριστώ πολύ.

Τάνια Μάνεση

https://www.facebook.com/groups/212648049523134


25 Ιουλ 2014

Η Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Τέχνη: μία πρόταση εικαστικής προσέγγισης για τη θεματική ενότητα "Σχολικός Εκφοβισμός"


Στον σύνδεσμο 
μπορείτε να βρείτε σε μορφή εργασίας μία εκπαιδευτική πρόταση για τη θεματική ενότητα "Σχολικός Εκφοβισμός", που αναδεικνύει τις δυνατότητες εφαρμογής των αρχών της Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσα από την Τέχνη. Η εκπαιδευτική πρόταση που παρουσιάζεται απευθύνεται σε μαθητές Νηπιαγωγείου, Α΄ και Β΄ Δημοτικού.
(μπορείτε να την κατεβάσετε με κλικ "download original pdf archive").

Δείτε επίσης, το πολύ ενδιαφέρον άρθρο της συναδέλφου Ειρήνης Θεοφάνους:


Καλλιτεχνήματα: Μονοετής Κύκλος Επιμορφωτικών Σεμιναρίων - από τη συνάδελφο Μαρία Μιχαλοπούλου

Αναρτώ ακολούθως μία χρήσιμη ενημέρωση σχετικά με τη διοργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων ετήσιας διάρκειας από τη συνάδελφο εκπαιδευτικό Μαρία Μιχαλοπούλου για όποια/όποιον από τις/τους συναδέλφους νηπιαγωγούς και δασκάλες/δασκάλους ενδιαφέρεται. 

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα:
http://www.kallitexnimata.org.gr/




Μαϊμουδομετρήματα: από τη συνάδελφο Γεωργία Μουντζούρη

Η ανάρτηση που ακολουθεί προτείνει ενδιαφέρουσες δραστηριότητες για τη μαθησιακή περιοχή των Μαθηματικών και συγκεκριμένα σχετικά με τη διάταξη των αριθμών από το 1 έως το 20 και αντιστρόφως, με χρήση ρολών υγείας.




Ευχαριστώ πολύ τη συνάδελφο που μου τις έστειλε.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 
ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

8 Ιουλ 2014

Πρακτικά του Συνεδρίου "Νέος Παιδαγωγός" - Αθήνα 3 έως 4 Μαΐου 2014

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε με κλικ στο download original file τα πρακτικά του Συνεδρίου "Νέος Παιδαγωγός" που οργανώθηκε από την Επιστημονική Ένωση των Εκπαιδετικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη διάδοση των ΤΠΕ στις 3 και 4 Μαΐου 2014.


Στα πρακτικά συμπεριλαμβάνεται άρθρο μου με τίτλο : 

Η οργανωσιακή κουλτούρα των εκπαιδευτικών οργανισμών. Βασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα και ο ιδιαίτερος ρόλος της επαγγελματικής κοινωνικοποίησης των εκπαιδευτικών

στη σελίδα 1686 των πρακτικών. 

Κατεβάστε τα πρακτικά από τον σύνδεσμο:

Ευχαριστώ την επιστημονική επιτροπή του συνεδρίου
για την αποδοχή του άρθρου.

5 Ιουλ 2014

Αποχαιρετιστήριο ποίημα για το Νηπιαγωγείο: από τη συνάδελφο Νεκταρία Ακριδέλη

Η ακόλουθη ανάρτηση προτείνει ένα αποχαιρετιστήριο ποίημα για το Νηπιαγωγείο, που είχε την έμπνευση να δημιουργήσει, αξιοποιώντας τους γνωστούς ήρωες του "Τριγωνοψαρούλη" του Βαγγέλη Ηλιόπουλου, η συνάδελφος Νεκταρία Ακριδέλη από το 32ο Νηπιαγωγείο Αθηνών.

Νεκταρία μου, σ'ευχαριστώ πολύ.


1 Ιουλ 2014

Ο ρόλος των συναισθημάτων στη διδασκαλία και μάθηση: εκπαιδευτικές στρατηγικές για την καλλιέργεια της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο σύγχρονο μαθησιακό περιβάλλον



Στη σελίδα της Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Αγωγής στον σύνδεσμο http://www.omep.gr/ μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε σε μορφή αρχείου pdf το τρέχον τεύχος 11β του περιοδικού "Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού".

Στο συγκεκριμένο τεύχος θα βρείτε άρθρο μου σχετικό με τη Συναισθηματική Αγωγή με τίτλο: "Ο ρόλος των συναισθημάτων στη διδασκαλία και μάθηση: εκπαιδευτικές στρατηγικές για την καλλιέργεια της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο σύγχρονο μαθησιακό περιβάλλον".

Ευχαριστώ θερμά τη συντακτική και επιστημονική επιτροπή του περιοδικού για τη δημοσίευση αυτή. 

Με την ευκαιρία της συγκεκριμένης ανάρτησης να ευχηθώ 
σε όλους και όλες καλό μήνα

20 Ιουν 2014

11 Ιουν 2014

Μαθηματικά παιχνίδια στην αυλή: από τη συνάδελφο Γεωργία Μουντζούρη

Ακολουθούν μερικές πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις για μαθηματικά παιχνίδια στην αυλή απο τη συνάδελφο 
Γεωργία Μουντζούρη.


Τώρα που ο καιρός το επιτρέπει, μπορούμε να παίξουμε διάφορα παιχνίδια αναγνώρισης αριθμητικών ψηφίων. Θα χρειαστούμε:
ΥΛΙΚΑ
-κιμωλίες
-ένα μπαλόνι (το οποίο δεν φουσκώνουμε)
-λίγο ρύζι (με το οποίο γεμίζουμε το μπαλόνι)
ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΑ
Ζητάμε από τα παιδιά να αναφέρουν όποιους αριθμούς θέλουν -μικρούς και μεγάλους- και τα βοηθάμε να τους σημειώσουν στην αυλή με κιμωλία. Σε μία απόσταση 2 μέτρων περίπου, από τους αριθμούς (ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας που επιδιώκουμε) σχεδιάζουμε τη γραμμή αφετηρίας.
Ο παίκτης, στέκεται πίσω από τη γραμμή. Αναφέρουμε έναν από τους σημειωμένους αριθμούς και το παιδί πρέπει -χωρίς το σώμα του να περάσει τη γραμμή αφετηρίας- να πετύχει με το μπαλόνι τον αριθμό που αναφέρουμε. Κάθε παίκτης έχει 3 προσπάθειες.   


Όταν το μπαλόνι προσγειωθεί στην περιφέρεια του κύκλου, τότε, ο παίκτης έχει δικαίωμα να το ξαναρίξει.

Αν αστοχήσει και το μπαλόνι προσγειωθεί εκτός κύκλου, τότε το παιδί αναγνωρίζει τους 3-4 αριθμούς που βρίσκονται γύρω από το μπαλόνι (λ.χ. 38, 54, 4, 9). 


Εναλλακτικά, στο παιχνίδι αυτό:
1). Ζητάμε από τα παιδιά να υποδείξουν στον παίκτη τον αριθμό που πρέπει να πετύχει,
2). Ο ίδιος ο παίκτης επιλέγει και αναφέρει τον αριθμό που θέλει να πετύχει,
3). Ο παίκτης πετά το μπαλόνι τυχαία σε έναν κύκλο και αναφέρει το όνομα του αριθμού.

Εφόσον, παίξουν όλα τα παιδιά από μία φορά, ζητάμε να προτείνουν με ποιους άλλους τρόπους, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους σημειωμένους αριθμούς. Ένας από τους τρόπους που τα παιδιά πρότειναν, ήταν να σχηματιστούν τριάδες έτσι ώστε:
1). Αναφέρουμε έναν αριθμό και τα παιδιά τρέχουν και πηδούν ταυτόχρονα μέσα στον κύκλο με το συγκεκριμένο ψηφίο.

2). Δίνουμε διαφορετικά παραγγέλματα για κάθε παιδί. Έτσι, κάθε μέλος της τριάδας, στέκεται σε διαφορετικό αριθμό.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, τα παιδιά που παρακολουθούν έχουν ρόλο ελεγκτών.

Γεωργία Μουντζούρη
MEd, Υποψήφια διδάκτορας Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
4ο Νηπιαγωγείο Νέας Σμύρνης







ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ