Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Φόρτωση...

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατζίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

5 Σεπ 2012

Επέτειος της 28ης Οκτωβρίου στο Νηπιαγωγείο

Ο πόλεμος τραυματίζει την ειρήνη...
(για αναρτήσεις σχετικές με το θέμα "Ειρήνη-Πόλεμος",
βλ. επίσης την σχετική ετικέτα του ιστολογίου)


28η Οκτωβρίου στο Νηπιαγωγείο

Ακολουθεί μια σειρά από  9 γελοιογραφίες για την επεξεργασία της θεματικής ενότητας 
"28η Οκτωβρίου" στο Νηπιαγωγείο.

Τα παιδιά παρατηρούν τις γελοιογραφίες, εκφράζουν υποθέσεις και σκέψεις για όσα βλέπουν, συναισθήματα που τους προκαλούν οι γελοιογραφίες.

Βρίσκουμε την ευκαιρία να σχολιάσουμε την δύναμη της γελοιογραφίας που με τόσο λίγα καταφέρνει να μας πει...τόσα πολλά, ενώ παράλληλα διαβάζουμε στα παιδιά τις λεζάντες και εξηγούμε με απλό και κατανοητό τρόπο το περιεχόμενο και νόημά τους.

Ως ελεύθερο φύλλο εργασίας τα παιδιά θα μπορούσαν να φτιάξουν την δική τους γελοιογραφία για το έπος του '40.

Εντοπίζουμε πρόσωπα (Μουσολίνι, Έλληνας στρατιώτης, Ιταλός στρατιώτης) και χαρακτηριστικά αντικείμενα (τσαρούχι, φέσι, φουστανέλα, σημαία, πηλίκια, μπότα).

Το υλικό προέρχεται από την ιστοσελίδα minpress.gr, αλλά επεξεργάστηκα τις φωτογραφίες για την ανάρτηση αυτή από την ιστοσελίδα του eranisti.



1.Ποιος σκουπίζει και ποιους;


2. Ποιος πιάστηκε στην φάκα σαν...ποντίκι;



3. Ποιον πατάει η μπότα; Ποιοι είναι αυτή που πανηγυρίζουν;
Γιατί γιορτάζουν; Τι κρατάνε στα χέρια τους;



4. Τι να θέλει να μας πει η λεζάντα της γελοιογραφίας;


5. Ποιοι συγκρούονται; 


6. Ποιος είναι ο Δαβίδ και ποιος ο Γολιάθ;
Τι εκσφενδονίζει ο Δαβίδ στον Γολιάθ;


7. Τι έχουν βάλει στο τσουκάλι;
Γιατί; Ποιοι είναι αυτοί που συνομιλούν;

8. Ποιος είναι "παγιδευμένος" στον μύλο;
Τι τρίβουμε συνήθως στον μύλο; Ποιοι γυρίζουν τον μύλο;


9. Τι να σημαίνει ο τίτλος με τα μεγάλα γράμματα;
Ποιο είναι το "σύννεφο" της γελοιογραφίας;
Ποιος μιλάει και με ποιους;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ