Αναγνώστες

Στην περίπτωση που κάποιος από τους συνδέσμους που προτείνονται στο ιστολόγιο δεν είναι ενεργός ή είναι εσφαλμένος, μπορείτε να με ενημερώνετε είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος είτε μέσω σχολίου. Ευχαριστώ.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τις οδηγίες εκτύπωσης του υλικού του ιστολογίου.
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/p/blog-page_18.html

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ

Για να αναζητήσετε θεματικές ενότητες, δείτε πρώτα στο πλάι του ιστολογίου, στο μενού ΕΤΙΚΕΤΕΣ. Διαλέξτε το θέμα που σας ενδιαφέρει. Κλικάρετε δύο φορές και στην οθόνη που θα εμφανιστεί, δείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Σε κάθε σελίδα μπορείτε να δείτε μέχρι 10 αναρτήσεις για το κάθε θέμα. Για να μπορέσετε να δείτε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις για το θέμα που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε Παλαιότερες Αναρτήσεις.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ)

Φόρτωση...

Σχετικά με την αναδημοσίευση:

Αγαπητοί συνάδελφοι και γονείς, όλο το υλικό που έχει το όνομά μου και την υπογραφή του ιστολογίου "Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο & το Δημοτικό" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ και προς ελεύθερη προσωπική χρήση για όλους. Ωστόσο απαγορεύεται η εμπορική του εκμετάλλευση, δηλαδή να χρησιμοποιηθεί υλικό που έχω φτιάξει εγώ για να κερδοσκοπήσει κάποιος είτε μέσω του υλικού αυτού καθεαυτού, είτε μέσω διαφημίσεων (το κείμενο το δανείστηκα από τη συνάδελφο Ιωάννα Χατζίκου).

Επίσης, παρακαλώ όποιον θέλει να κάνει αναφορά στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, να αναρτήσει τον ΣΥΝΔΕΣΜΟ από τη γραμμή URL της κάθε ανάρτησης και ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ το περιεχόμενο της ανάρτησης ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία.

5 Νοε 2012

Ο κύκλος του Νερού στο Νηπιαγωγείο: Διπλό Φύλλο Εργασίας για την Γλώσσα

Με αφορμή την επεξεργασία της θεματικής ενότητας "Βροχή-Νερό" (**για ακόμα 18 αναρτήσεις σχετικά με την συγκεκριμένη θεματική περιοχή, βλ. την αντίστοιχη ετικέτα στο πλάι), προτείνεται ακολούθως ένα διπλό φύλλο εργασίας, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί όχι μόνο ως άσκηση πρώτης γραφής και ανάγνωσης αλλά και ως μέσο αξιολόγησης (μεταγνωστικά): Έχουν τα παιδιά κατανοήσει τη διαδικασία του "κύκλου του νερού"; Έχουν συνειδητοποιήσει τους βασικούς "πρωταγωνιστές" του κύκλου του νερού; Έχουν κατανοήσει την κυκλική (επαναλαμβανόμενη) διαδικασία του φαινομένου της βροχής;
Το πρώτο μέρος του φύλλου εργασίας εστιάζει στην προσπάθεια ανάγνωσης-αναγνώρισης των βασικών λέξεων που συνιστούν τον κύκλο του νερού, ενώ το δεύτερο αποτελεί προσπάθεια γραφής (αντιγραφής) των λέξεων με αναφορά στην αντίστοιχη αρίθμησή τους.

Διπλό Φύλλο Εργασίας για τον Κύκλο του Νερού
με έμφαση στην γραφή και ανάγνωση

Εκδοχή με έμφαση στην ανάγνωση

(ασπρόμαυρη εκδοχή)


Εκδοχή με έμφαση στην γραφή


(ασπρόμαυρη εκδοχή)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Google Ranking

ΟNLINE USERS

ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ